Polska – sieci franczyzowe silne jak nigdy

Franczyza od kilkudziesięciu lat ma się niesamowicie dobrze. Firmy, które działają na podstawie tego systemu, radzą sobie doskonale. Rezultaty sprzedażowe, zainteresowanie klientów i sprawdzony model sprawiają, że nawet pomimo kryzysu utrzymują się one na szczycie.

Franczyza – silna pozycja, dużo perspektyw

Franczyza to system, który jest w zasadzie pewną integralną częścią naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do niej. Chodzimy do amerykańskich kawiarni, restauracje typu fast food otwierają się w każdej dzielnicy dużych miast, do centrów wpychają się punkty usługowe o egzotycznym pochodzeniu. Franczyza jest silna. Na jej siłę ma wpływ globalizm. Żyjemy w globalnej wiosce i czerpiemy z tego niemałe korzyści. Czy jednak wszystkie, jakie możemy? Franczyza daje nam szanse, które trudno jest z początku dostrzec. To system, który może okazać się skuteczną drogą do rozwoju kariery – tak na poważnie – nie chodzi o żarty o humanistach i pracy w popularnej sieci fast foodów. Franczyzobiorcy są osobami, które doskonale radzą sobie finansowo, a ich kwalifikacje pozwalają im na wysokie posady nawet po rezygnacji z funkcji. Sieci franczyzowe działają sprawnie i zapewniają wysoki poziom usług. Czy warto jest z nimi współpracować? To zależy od kilku czynników. Z punktu widzenia obecnej chwili nie jest to oczywiste. Dziś mamy do czynienia z kryzysem. Pytanie pojawia się: które sieci franczyzowe wyjdą z niego obronną ręką? Wcale nie musimy szukać wśród licznych graczy z USA – w Polsce także mamy kandydatów.

Żabka franczyza – 2019 rok był dobry, 2020 jest znakomity

Sieć Żabka jest państwu na pewno znana. 97% Polaków bez problemu rozpoznaje logo z radosnym płazem. To zdecydowanie więcej niż w przypadku podobnych sieci franczyzowych w naszym kraju. Renoma sklepów Żabka oparta jest na aż 6 000 otwartych lokalach. Sieć szczyci się także pierwszym miejscem w ilości kawiarni w Polsce. Żabka Cafe zdobyła uznanie konsumentów, sprzyja także zakupom w sklepach, co działa korzystnie. Co jednak sprawiło, że w kraju, który na tle innych europejskich gigantów wypada nieco blado, można było odnieść tak spektakularny sukces? By się o tym przekonać, trzeba wejść w głąb działania sieci Żabka. Franczyza ta zrzesza ogromną ilość ajentów. Wymieniają się oni swoimi doświadczeniami, współpracują, starają się budować renomę marki i docierać do klientów na lokalnych rynkach. Ale to nie wystarczy, jest coś jeszcze, w czym przoduje właśnie Żabka. Franczyza musi dbać o swoje perspektywy. Chodzi tu przede wszystkim o chętną do pracy kadrę. Wcale nie jest prosto znaleźć odpowiedniego ajenta. Sieć jest w stanie oferować swoim partnerom bardzo wysokie stawki. Gwarantowany przychód miesięczny to nawet 16 000 złotych. Możemy z niego korzystać przez rok po to, byśmy mogli się kształcić, wdrożyć odpowiednie techniki sprzedażowe, zapoznać z realiami rynku. Potem bez problemu poradzimy sobie we własnym zakresie.

Żabka franczyza – 2019 – czy warto zostać ajentem w dobie koronawirusa?

W roku 2019 sieć również zachęcała do współpracy. Oferowany przychód gwarantowany był jednak nieporównywalnie niższy. Epidemia koronawirusa sprawiła, że wielu wykwalifikowanych i utalentowanych ludzi straciło pracę. Jak to się ma do sytuacji sklepów Żabka? Franczyza na pewno przygląda się ambitnym, chętnym do rozwoju osobom. Chodzi o to, by zapewnić im stabilność, dobre warunki finansowe w okresie kryzysu i szansę na rozbudowę sieci. To układ wzajemny, który daje pewne perspektywy każdemu – niezależnie od posiadanego wykształcenia.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ