Poszukiwanie nowych sposobów na zainteresowanie swoimi produktami klientów jest bardzo ważne w absolutnie każdej branży bez wyjątku. Także jeśli chodzi o kwestię konstruowania samochodów konieczne jest dbanie o wizerunek swojej marki. Opieranie się wiecznie na tych samych rozwiązaniach czy liczenie na to, że po wydaniu pięciu słabych modeli ludzie nadal będą wysoko oceniać markę tylko przez fakt jej dostojnej historii, to niewątpliwie błąd. Współczesne firmy odpowiedzialne za sprzedaż największej liczny samochodów na świecie nie od dzisiaj próbują wprowadzić elektronikę do swoich modeli. Jedne robią to z lepszym, inne z gorszym skutkiem, ale wszyscy muszą dzisiaj próbować, ponieważ liczba samochodów pozbawionych jakiejkolwiek zaawansowanej elektroniki na rynku regularnie spada i te marki, które nie nauczą się wspierać kierowców odpowiednio stworzonymi układami komputerowymi wkrótce przestaną się w ogóle liczyć w walce o uznanie rynków. Presja na markach, które nie wykorzystały postępu technologicznego jest więc spora.
[Głosów:0 Średnia:0/5]