Oryginalny wygląd pudełka produktowego i wydruk na opakowaniu to przyszłość w e-commerce. Tak właśnie swój wizerunek zbudowały największe marki! Jak zadbać o wizerunek firmy? Zadbaj o branding z Packhelp!
Odkryj potencjał produktowych opakowań
Opakowania produktowe znanych firm przyciągają uwagę, zachwycają i imponują, to świetne narzędzie do zarządzania marką! Im więcej wysiłku włożysz w zaprojektowanie pudełka, tym bardziej wyjątkowo poczuje się Twój Klient i będzie skłonny do częstszego korzystania z Twoich usług. Odpowiednio zaprojektowane opakowanie to świetna wizytówka dla firmy i doskonałe pole do popisu, by zaprezentować markę z jak najlepszej strony! Jak stworzyć idealne opakowanie produktowe? Możesz skorzystać z pomocy polskiej firmy Packhelp!
Opakowanie produktowe a branding
Dobrze dobrane opakowanie może stanowić świetne narzędzie kampanii reklamowej Twojej firmy i zwiększyć zyski sprzedażowe Twojego przedsiębiorstwa. Współcześni klienci doceniają kreatywne i nietypowe rozwiązania. Pudełko powinno być zaprojektowane tak, by jednoznacznie kojarzyć się z marką i wzbudzać pozytywne oraz przyjazne emocje. Jeśli nie masz pomysłów na oryginalne pudełko produktowe, możesz zlecić jego zaprojektowanie specjalistom, którzy zadbają o to, by wywołać „efekt wow”.
Zbuduj skuteczną markę z Packhelp!
Z Packhelp stworzysz idealne opakowanie produktowe (tzw. boite en carton), które wyróżni Twoją firmę na tle konkurencyjnych przedsiębiorstw. W ofercie firmy znajdziesz wiele rozwiązań, zarówno te standardowe, jak i te nietypowe. Aby wyróżnić się na rynku i wpłynąć na wizerunek marki w oczach klienta, warto wypróbować nowe i kreatywne pomysły. W e-commerce królują niestandardowe rozwiązania – pudełka z wieczkiem, torby papierowe z wycięciem, opakowania z wysuwanym dnem lub wyposażone w praktyczny uchwyt dla ręki. Jeśli szukasz inspiracji, warto przyjrzeć się, jak o opakowania dbają duże i prężnie rozwijające się firmy. Mistrzem w kategorii pięknych rozwiązań pudełkowych w branży elektronicznej jest na przykład firma Apple, której opakowania produktowe powstają z eleganckiej bielonej tektury. Amerykańska korporacja przykłada ogromną wagę do tzw. unboxing experience i dba nie tylko o estetyczną i schludną formę swoich pudełek, ale i zatrudnia specjalnych projektantów, którzy testują, czy otwieranie opakowań sprawia Klientowi przyjemność! Fanaberie? Skądże znowu! Tak właśnie buduje się wizerunek marki w oczach klientów!