Sieć sklepów Żabka działa na zasadach podobnych jak zagraniczne convenience stores. To jedyna sieć w Polsce, która spełnia takie założenia. Jakie korzyści wynikają z otworzenia sklepu pod szyldem Żabka? Franczyza może być ciekawym pomysłem na własny biznes.
Żabka – franczyza sklepów typu convenience store
Termin „convenience store” oznacza niewielki sklep położony w dogodnej lokalizacji i sprzedający głównie produkty pierwszej potrzeby. Są to towary takie jak podstawowe składniki spożywcze, gotowe dania obiadowe, mrożonki, lody czy produkty higieniczne. Pierwsze sklepy tego typu pojawiły się w USA i należały do sieci 7-Eleven, jednak od tego czasu pojawiły się już na całym świecie. W Polsce Żabka była pierwszą siecią, która wprowadziła ten model biznesowy – okazało się to strzałem w dziesiątkę. Została założona już w 1998 roku, co oznacza, że jest z nami od ponad dwudziestu dwóch lat. Pierwsze lokale powstały w Poznaniu i Swarzędzu, a obecnie znajdziemy je w każdym mieście w Polsce.
Przez cały ten okres sieć dynamicznie zdobywała popularność, otwierając kolejne sklepy. Od początku przyjęto specyficzny model biznesu, który pozwolił na ogromny rozwój sieci Żabka – franczyza umożliwiła dotarcie do różnych zakątków kraju. W 2014 roku świętowano otwarcie 3000. sklepu, a na ten moment mamy już ponad 6,6 tysiąca punktów prowadzonych przez około pięć tysięcy franczyzobiorców! Już sam fakt tak szybkiego i intensywnego rozwoju firmy wskazuje na to, że oferta dla franczyzobiorców jest atrakcyjna. Dowiedz się, dlaczego Żabka-franczyza zbiera opinie w 2020 o bardzo pozytywnym wydźwięku.
Czy warto otwierać sklep pod szyldem Żabki?
Czego możemy dowiedzieć się, wyszukując w internecie hasło „Żabka franczyza”? Opinie 2020 mówią same za siebie – z łatwością trafimy na stronę sieci sklepów, gdzie znajdziemy wiele historii franczyzobiorców. Przedsiębiorcy chwalą szybki kontakt z partnerem do spraw sprzedaży, możliwość elastycznej organizacji czasu pracy oraz poczucie spełnienia zawodowego związane z ciągłym rozwojem swoich własnych punktów handlowych.
Pomoc w otworzeniu pierwszego własnego punktu handlowego to nie jedyna zaleta skorzystania z oferty sieci Żabka. Franczyza zapewnia również szereg szkoleń sprzedażowych, oferuje wsparcie marketingowe i pomoc w obszarze IT. Franczyzobiorcy nie są pozostawieni samym sobie – sieć umożliwia naukę strategii sprzedażowych, zarządzania zespołem oraz rozwiązywania kwestii prawnych pod względem dokumentów i spraw podatkowych.
Żabka: franczyza. Opinie 2020
Sklepy typu convenience store okazały się nieoczekiwanie pomocne w czasie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2. Jako punkty handlowe znajdujące się blisko osiedli i strategicznych punktów miast pozwalają na ograniczenie niepotrzebnego poruszania się. Punkt handlowy należący do sieci Żabka to doskonały pomysł na biznes w tych niepewnych czasach. Szczególnie atrakcyjnym aspektem jest gwarancja stałego dochodu na poziomie 16 tysięcy złotych netto w ciągu pierwszych 12 miesięcy po podpisaniu umowy franczyzowej oraz niskie koszty rozpoczęcia biznesu. Na start wynoszą one maksymalnie pięć tysięcy złotych – na tę kwotę składa się koszt wstąpienia do sieci Żabka, opłacenie koncesji na alkohol, wdrożenie kasy fiskalnej oraz zakup towarów regionalnych. Resztę opłat, na przykład umeblowanie i zatowarowanie sklepu, pokrywa sama sieć Żabka.
Korzyści z prowadzenia sklepu Żabka – franczyza atrakcyjnym pomysłem na biznes
Według wyliczeń codziennie sklepy tej sieci odwiedza nawet 2,2 miliona klientów. Wynika to z faktu, że lokale są szeroko dostępne i docierają nie tylko do mieszkańców centrów dużych miast, ale również do osób mieszkających na przedmieściach lub w niewielkich miejscowościach. Ogromna liczba klientów gwarantuje bezpieczeństwo biznesu nawet w ciężkim dla wszystkich okresie kryzysu związanego z zagrożeniem epidemiologicznym. Jak wyglądają opinie w 2020 o franczyzie Żabka? Czy warto zainteresować się ofertą tej sieci? Z pewnością jest to obecnie jedna z firm najlepiej przygotowanych na pomoc początkującym biznesmenom.