Jak sprostać wymogom umowy franczyzowej

Wiele osób decyduje się na zostanie partnerem franczyzowym dużej marki. To doskonała szansa na rozwój. Pamiętajmy, że musimy spełnić także wymagania marki-matki. Często jest to prostsze, niż mogłoby się wydawać.

Partnerstwo w Polsce – franczyza – Żabka to dobry przykład sprawnego biznesu o nią opartego

Współpraca franczyzowa nie jest zarezerwowana jedynie dla USA i globalnych firm. Na rynkach lokalnych – np. w obrębie danego kraju – również możemy spotkać się z markami, które działają na podstawie modelu franczyzowego. Najbardziej rozpoznawany w Polsce convenient store – Żabka – doskonale radzi sobie w takim typie sprzedaży. Marka dobrze wykorzystuje mechanizmy, jakie zapewnia franczyza. Żabka działa we współpracy z licznymi partnerami, których celem jest rozwijanie marki i utrzymywanie sprzedaży na wysokim poziomie. Dzięki ich doskonałemu zrozumieniu lokalnych realiów i potrzeb ludności, która mieszka na danym terenie, firma jest w stanie lepiej dostosować swoją ofertę do oczekiwań mieszkańców. To właśnie dzięki temu franczyza działa tak dobrze.

Franczyza Żabka – na nas spoczywają obowiązki, jeśli dobrze je spełnimy, możemy liczyć na duże korzyści

W przypadku działalności franczyzowej z pewnością nie czeka nas tak wiele nieprzespanych nocy i ogrom wydatków na cele marketingowe. Korzystanie z szyldu znanego marketu sprawia, że nie musimy poświęcać zasobów na budowanie stałej grupy klientów oraz zaufania potencjalnych konsumentów. Wszystko to zapewnia nam firma, dla której pracujemy, z którą umowę franczyzową mamy podpisaną. By wywiązać się z jej założeń, powinniśmy przede wszystkim rozumieć, czego dana firma od nas wymaga. W przypadku Żabki jest to przede wszystkim zarządzanie zatrudnioną kadrą, wyznaczanie grafików i zamawianie towarów do sklepu w ramach bezpłatnych dostaw. Jednak to nie jedyne wyzwania, jakie stawia przed nami franczyza. Żabka utrzymuje stały poziom obsługi klienta – jakość towarów to nie jedyny jej wyznacznik. Dlatego musimy dbać o to, by sklep był otwarty w niedziele handlowe, a także by na co dzień był dostępny w dogodnych godzinach dla miejscowej ludności. Sytuacja jest jednak uzależniona od specyfiki danego lokalu. Spełniając wymagania marki-matki, z pewnością możemy liczyć na lepsze zarobki i szansę na rozwój. Nie wspominając o uznaniu przez lokalną ludność, że dbamy o jej potrzeby.

Franczyza Żabka – opinie o współpracy uzależnione są od naszego wkładu

To, czy będziemy czuć się dobrze, współpracując z partnerem, jakim jest Żabka, zależy od wielu czynników. To na nas spoczywa konieczność komunikowania potrzeb naszego biznesu i wątpliwości związanych z działalnością. Jednocześnie, poświęcając czas na rozwijanie naszego sklepu i utrzymywanie wysokiego poziomu usług, mamy szansę na poprawę skuteczności, co przełoży się na efektywność w praktyce. Mniej czasu, więcej zadań – wystarczy wyrobić sobie odpowiedni reżim i styl pracy.

Franczyza Żabka – opinie, czy warto skorzystać?

Aktualnie Żabka przygotowała specjalną ofertę dla franczyzobiorców, którzy chcą działać w dziedzinie rozwijania sieci marketów. Osoby nowe w branży, ambitne i przedsiębiorcze mogą liczyć nawet na 16 000 złotych dochodu netto miesięcznie przy 5 000 złotych wkładu własnego. Jest to oferta, która z pewnością gwarantuje dosyć wysokie wynagrodzenie, biorąc pod uwagę średnie zarobki w Polsce. Oczywiście musimy utrzymywać odpowiedni standard usług – jednak poprzez sumienność i edukację nie będziemy mieć z tym problemu. Różne czynniki trzeba brać pod uwagę, jeśli jednak widzimy w sobie lidera, można na poważnie się zastanowić nad przebranżowieniem. Czy rozwiązaniem dla nas jest franczyza Żabka? Opinia na ten temat to suma własnych odczuć i wiedza o marce.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ