Ogłoszenia w radiu

Każda stacja radiowa dysponuje tak zwanym czasem antenowym, podczas którego prezentuje różnego rodzaju audycje. W ich trakcie znajdują się również chwile przerw, w trakcie których prezentowane są reklamy. Są one jednym z rodzajów ogłoszeń, oferujących usługi różnych instytucji. To, czy trafią one do odpowiedniego odbiorcy i zachęcą go zależy w dużej mierze od formy ogłoszenia. Jedne są poważne i w rzeczowy sposób prezentujące swoje treści, inne z kolei przyciągają uwagę zabawnymi dialogami albo tekstami piosenek, które stanowią element ogłoszenia. Ich autorzy wykazują się dużą inwencją twórczą. Jednakże trudno przewidzieć, czy reklama faktycznie trafi do odbiorcy, który w jej trakcie może zajmować się zupełnie czymś innym, myśleć o czymś innym i nie skupiać się na tym co słyszy. Mimo to trzeba przyznać, że trafiają one do szerokiej gamy potencjalnych odbiorców. W niektórych rozgłośniach radiowych z kolei, zwłaszcza regionalnych, prezentowane są specjalne audycje zawierające wyłącznie ogłoszenia drobne, nadsyłane przez słuchaczy i lokalne przedsiębiorstwa.

www.baseprofit.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ