Franczyza Żabka

Franczyza jest coraz popularniejszą formą współpracy. Przyciąga niskimi kosztami początkowymi, zerowymi nakładami marketingowymi i stabilnymi warunkami partnerstwa. Czy jest tak w rzeczywistości?

Franczyza została opracowana na potrzeby rynku globalnego

Prawdziwy „boom” na lokale franczyzowe zaczął się w latach pięćdziesiątych XX wieku. To wtedy powstawać zaczęły restauracje i kawiarnie, które dziś przejęły znaczną część rynku i należą do najbardziej wartościowych i najlepiej rozpoznawalnych brandów świata. Można działać w granicach jednego państwa. Tak jest w przypadku marketów Żabka. Władze skupiają się na lokalnych rynkach. Kluczowe jest zatrudnianie liderów, którzy są w stanie rozumieć potrzeby społeczności danego regionu, a także jak najlepiej wytyczyć politykę sprzedażową. Sprawia to, że Żabka inwestuje spore nakłady we franczyzobiorców. Warunki współpracy z marką są obiektywnie korzystne. Czy dla nas jest franczyza Żabka? Opinie innych mogą pomóc w odpowiedzi.

Franczyza Żabka, czy warto podejmować współpracę?

W ramach partnerstwa z firmą Żabka możemy liczyć na wynagrodzenie w wysokości 16 000 złotych netto, przy początkowym wkładzie własnym w wysokości 5 000 złotych. Jest to wynagrodzenie miesięczne. Dotyczy ono pierwszego roku działalności. Musimy spełnić wytyczne marki co do jakości i ilości wypracowanych godzin w skali tygodnia i niedziel. Jednak w głównej mierze zależy to od naszych umiejętności zarządzania kadrą i planowania jej grafiku. Bez większych przeszkód możemy zawalczyć o tak wysokie wynagrodzenie. Wkład własny 5 000 złotych poświęcony zostaje na zakup kasy fiskalnej i niektórych produktów. Resztą zajmuje się sama sieć. Dostarcza nam ona w pełni wyposażony i zaopatrzony w towary sklep oraz tzw. know-how. Nie jesteśmy sami w prowadzeniu swojej placówki, firma wspiera nas w trakcie budowania grupy klientów i podejmowania kluczowych decyzji. Franczyza Żabka to nie tylko sam szyld i asortyment, ale też spora doza wiedzy, którą sami możemy przekuć w nie lada sukces.

Franczyza Żabka – opinie klientów też są ważne

Nie da się prowadzić dobrze działającego biznesu, jeśli nie zadbamy o odpowiedni wizerunek. Działając pod egidą większej marki, mamy szansę na lepszą skuteczność, większą sprzedaż, a wizerunek otrzymujemy wraz z podpisaną franczyzą. Żabka jest sklepem, którego rozpoznawalność przekracza 97%. Oznacza to, że konsumenci z całej Polski doskonale znają asortyment i są zapoznani z ofertą marketu. Związane jest to z tym, że nie ogranicza się on jedynie do sprzedaży produktów, ale wykracza poza to, oferując usługi pocztowe, kurierskie, a także Żabka Cafe – najpopularniejszą kawiarnię w całej Polsce.

Franczyza Żabka – opinie o działalności tego typu – czy praca jest wymagająca?

Wiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że prowadzenie małego marketu jest zadaniem wymagającym. Jednak problem leży gdzie indziej. To na franczyzobiorcy spoczywa wytyczenie odpowiedniej ścieżki rozwoju marketu i wsparcie jego sprzedaży. Jeśli patrzymy pod takim kątem, franczyza Żabka staje się skrajnie trudną współpracą. Jednak nie jesteśmy w tym sami. Jako franczyzobiorca możemy korzystać z bogatego doświadczenia ekspertów Żabki i konsultować się z nimi w kluczowych decyzjach. To gwarancja, że przedsięwzięcie nie będzie ponad nasze siły, a w razie pojawienia się trudności, zawsze znajdzie się ktoś, kto nam pomoże. Nie jest też tak, że przychodzimy do pracy bez przygotowania. Franczyza Żabka stawia na wyszkolenie nas przed podjęciem działalności. Nie jest to więc tak wymagające, jak własna działalność, w której do wszystkiego musimy dochodzić sami lub płacić krocie za kursy dokształcające.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ